Leveransinformation
Vi levererar i dagsläget till Sverige, Danmark och Finland.
Vår leveranstid är 3-5 arbetsdagar på samtliga leveransmetoder inom Sverige (gäller inte när du valt Expresstillverkning, se mer info nedan). Leveranstiden är inklusive produktionstid för produkterna i din order. Saknas något av följande leveransmetoder i kassan är det för att innehållet i din beställning inte är kompatibelt med det alternativet. För leverans till andra länder kan du räkna med upp till 6 arbetsdagars leveranstid.
PostNord - Leverans till brevlåda/dörr eller till ombud (49-69 kr)
Beroende på hur din varukorg ser ut presenteras leveransalternativen för dig i kassan. Du kan välja att få försändelsen skickad hem till dig eller till ombud.
PostNord erbjuder leveranser med Svanenmärkta e-handelstransporter. Svanen gör det enkelt för konsumenter att välja en mer hållbar leverans för varor som handlas online. Svanenmärkningen genom PostNord gäller för ett flertal tjänster, bland annat Varubrev och MyPack Collect, som merparten av våra försändelser skickas som. Läs mer om svanenmärkningen på Postnords hemsida samt Svanens hemsida.
Avhämtning i Skellefteå (Kostnadsfritt)
Hämta din order hos oss på Mossgatan 28 (Folkparken) i Skellefteå. Ett mail skickas till dig när din beställning är redo att hämtas, oftast inom 1-3 dagar. Vi finns vanligtvis på plats för avhämtning mån-tors 8-14. Behöver du hämta utöver dessa tider finns möjlighet till det, men då behöver du kontakta oss.
Expresstillverkning (+99 kr)
Ett tillägg som innebär att din order prioriteras hos oss. Beställer du innan kl 12 skickas din order från oss samma dag och det tar sedan 1-2 arbetsdagar för PostNord att transportera och leverera paketet. En länk till spårning skickas till dig. Beställer du efter klockan 12 skickas din order nästkommande vardag.
Detta alternativ inaktiveras när vi har högt tryck och ej längre kan garantera leverans inom den utlovade tiden.
Övrig information
• Du får ett mail när din order behandlas, tillsammans med en länk till spårning (gäller ej för de försändelser som skickas som brev). Spårningen uppdateras först när försändelsen är överlämnad till PostNord.
* Om du inte mottagit din order inom 5 arbetsdagar efter det att din beställning skickats ber vi dig kontakta oss på info@amakli.se.
* Om din vara har skadats under transporten ersätts den av en likvärdig produkt, dock måste du höra av dig med bild på skadan senast 7 dagar efter det att du mottagit din vara. Detta till samma mail som ovan.
* Vid högtider och hög belastning kan försening av leverans ske. Du som kund blir då uppdaterad med mer leveransinformation från oss.
* Ibland förekommer längre leverans av enskilda produkter, detta ska alltid stå i produktbeskrivningen om det är aktuellt.
* Du har 14 dagars ångerrätt på produkter som ej är personliga. Kontakta oss innan retur för vidare information.
Tänk på att förseningar kan förekomma under postens hantering.