Leveransinformation

Vi levererar i dagsläget till Sverige, Danmark och Finland. 

Vi tillämpar leveransgaranti på leveranser med avgift, om du inte mottagit din beställning inom utlovad tid (se nedan) återbetalas hela fraktkostnaden.

FRI FRAKT PÅ ALLA ORDRAR SOM ÖVERSTIGER 399 KR

PostNord - Standard

Till brevlåda (39 kr)
Din beställnings skickas direkt till brevlåda/dörren. Mindre försändelser skickas som brev och är därmed inte spårbara. Det står om din försändelse är spårbar, om den inte är det och du önskar det rekommenderar vi att du väljer till ombud istället.

PostNord erbjuder leveranser med Svanenmärkta e-handelstransporter. Svanen gör det enkelt för konsumenter att välja en mer hållbar leverans för varor som handlas online. Svanenmärkningen genom PostNord gäller för ett flertal tjänster, bland annat Varubrev och MyPack Collect, som merparten av våra försändelser skickas som. Läs mer om svanenmärkningen på Postnords hemsida samt Svanens hemsida.

Till ombud (69 kr)
Önskar du din beställning för upphämtning hos ombud kan du välja det tillsammans med vilket specifikt ombud du önskar. Detta alternativ kostar 39 kr när inget annat alterantiv kan erbjudas.

Postnord - Expressleverans
Skickas med PostNords snabbaste tjänst - expressbrev. Beställningar upp till 2 kg skickas till brevlådan för leverans redan dagen efter du lagt din order. Större beställningar levereras till ombud inom 2 arbetsdagar.

Expresstillverkning
Väljer du till denna så prioriterar vi din beställning och garanterar leverans inom 3 arbetsdagar. Skickas till brevlåda eller ombud, du väljer själv i kassan.
Får ej blandas ihop med expressleverans, den garanterar leverans redan nästa vardag.

Avhämtning i Skellefteå (Kostnadsfritt)
Hämta din order hos oss på Mossgatan 28 (Folkparken) i Skellefteå. Ett mail skickas till dig när din beställning är redo att hämtas, oftast inom 1-3 dagar. Vi finns vanligtvis på plats för avhämtning mån-tors 8-14. Behöver du hämta utöver dessa tider finns möjlighet till det, men då behöver du kontakta oss. 


Övrig information

• Du får ett mail när din order behandlas, tillsammans med en länk till spårning (gäller ej för de försändelser som skickas som brev). Spårningen uppdateras först när försändelsen är överlämnad till PostNord.

* Om du inte mottagit din order inom 5 arbetsdagar efter det att din beställning skickats ber vi dig kontakta oss på info@amakli.se.

* Om din vara har skadats under transporten ersätts den av en likvärdig produkt, dock måste du höra av dig med bild på skadan senast 7 dagar efter det att du mottagit din vara. Detta till samma mail som ovan. 

* Vid högtider och hög belastning kan försening av leverans ske. Du som kund blir då uppdaterad med mer leveransinformation från oss.

* Ibland förekommer längre leverans av enskilda produkter, detta ska alltid stå i produktbeskrivningen om det är aktuellt.

* Du har 14 dagars ångerrätt på produkter som ej är personliga. Kontakta oss innan retur för vidare information. 

Tänk på att förseningar kan förekomma under postens hantering.