Nöjdgaranti

Trycket till din personliga produkt skapar du själv inne i artikeln du vill köpa. Denna fil använder vi sedan för att skapa produkten, antingen med hjälp av manuella maskiner eller för hand. Ibland blir det tokigt på vägen och även om vi kontrollerar allting i flera steg slinker det iväg enstaka produkter som inte är korrekt utförda. Om du har oturen att få hem en felaktig vara kontaktar du oss, så kommer vi att åtgärda det så snabbt vi kan!

Vi känner oss trygga och säkra i att vi gör vårt bästa för att just din beställning ska bli så bra den kan bli. Därför känner vi att om du som kund inte blir nöjd så har vi misslyckats och vill få en chans att ställa det till rätta. På så vis kan du också känna dig trygg, med oss! Är det någonting som inte stämmer överens med produktbild eller produktbeskrivning? Hör av dig så ser vi över det och försöker nå en lösning tillsammans med dig!

Ibland kan det bli lite tokigt när man beställer personliga saker. En extra bokstav kommer med, eller fel datum på dopet har angivits. Ja, det händer till och med att man stavar sina barns namn fel (det är okej!). Kolla därför igenom din beställning - noga - innan du trycker på beställ. När din beställning är påbörjad kan inga ändringar ske. Skulle du mot förmodan råka skriva fel så är vi även här redo att möta dig halvvägs genom att erbjuda dig 50% rabatt på en likadan produkt, men med korrigering av det som blev fel - förstås!

Är det något annat som skaver? Bara ta det lugnt, vi löser det utifrån bästa förmåga! Ring eller maila oss på 0910-54322 eller info@amakli.se